4/30/2014

Zupa z kurczakiem z curry


Składniki:
* 2 piersi z kurczaka
* 20 dag zielonego groszku (u mnie mrożony)
* 1,5 l. bulionu
* 1 zielona papryka
* 1 cebula
* pół szklanki ryżu
* łyżka mąki
* 2 łyżki śmietany
* 2 łyżki curry
* tłuszcz do smażenia
Sposób przygotowania: Kurczaka kroimy w kostkę. Podsmażamy na patelni na rumiano. Przekładamy do garnka. Cebulę i paprykę kroimy w kostkę. Podsmażamy aż warzywa zmiękną. Dokładamy do mięsa. Zalewamy bulionem. Dodajemy ryż i groszek. Gotujemy pod przykryciem ok. 10 min. Doprawiamy przyprawą curry. Zagęszczamy mąką i zabielamy śmietaną.

6 komentarzy:

  1. A jeśli nie mam bulionu, a kostki tak bardzo nienawidzę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy kurczaka przed smazeniem doprawiamy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie doprawiałam. Ale można to zrobić jak najbardziej.

      Usuń
  3. To jest ulubiona zupa mojej rodziny :) Robię ją przynajmniej raz w tygodniu :) Strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się. Dziękuję za miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Pobite gary Barbary , Blogger