5/05/2017

VICTORIA CYMES- PRODUKTY

Kochani tuż przed weekendem majowym zostałam poproszona o degustację wyrobów Firmy "Victoria Cymes". Jest to producent syropów, soków i napojów, który istnieje na rynku już od 1981 r. Firma ta jest mi bardzo bliska nie tylko ze względu na walory smakowe, ale także na siedzibę firmy (Wałcz to moje rodzinne strony, tam się urodziłam). Podejrzewam, że większości z Was firma ta kojarzy się ze świeżymi sokami- takie też było moje pierwsze skojarzenie...


Nic bardziej mylnego. "Victoria Cymes" w swojej ofercie posiada:

  • syropy barmańskie
  • syropy "Słoneczne Owoce"
  • wody gazowane i niegazowane wody smakowe
  • napoje herbaciane
  • napoje owocowe (w kartoniku)
  • świeże soki 
  • syropy 
  • i wiele innych. 
Prowadzenie bloga kulinarnego niesie za sobą wiele korzyści: poznaję nowych ludzi, mogę z łatwością dzielić się z ludźmi moją miłością do gotowania. Są jednak także minusy. Niestety nie należę do osób, które mogą jeść i jeść a waga stoi w miejscu. Niestety nie należę także do osób, które lubią przygotowywać pyszne potrawy a nie koniecznie muszą je konsumować. Płacę za to nadwagą, której do lata postanowiłam się pozbyć. Staram się by moje potrawy były bardziej dietetyczne i zdrowe a przy tym smaczne. Największym problemem jest moja miłość do słodkości....z tym jest najciężej. W miłości do słodkości pomagają mi właśnie soki Cymes. Ze względu na majówkowe braki w sklepach miałam okazję spróbować tylko świeże soki. Dostępne są m. in. w sieci sklepów "Biedronka" (można znaleźć je w lodówce). Soki są przepyszne, bez zbędnych składników. Dostarczają wiele witamin i minerałów....no i cukry ale w naturalnej postaci, czego mój organizm bardzo, ale to bardzo potrzebuje. Wielbiciele czytania etykiet na pewno nie będą usatysfakcjonowani.  Składników bowiem jest tutaj na prawdę niewiele. Sok marchewkowy ma w swoim składzie po prostu sok marchewkowy. Produkty te nie mają żadnych konserwantów, barwników i innych E. Dzięki nim przetrwałam majowy weekend...przetrwam i następne...

Chcesz się rozkoszować pysznymi sokami tak jak ja...zajrzyj tutaj:



Po więcej informacji zapraszam na stronę 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Pobite gary Barbary , Blogger